fredag 23. april 2010

God påmelding til treffet

Det har vært god påmelding til treffet i Tvedestrand. Det melder koordinator Hans Magnus i sin siste rapport. 28 påmeldte er mer enn forventa blant en forsamling som i utgangspunktet ikke er så tallrik og som begynner å dra på åra?! (Her snakker jeg mest for meg sjøl). Gledelig også at noen yngre er nysgjerrige på hvor disse røttene kan befinne seg og hva de kan inneholde.

Som det går fram av rapporten er det program både lørdag og søndag, blant annet med tur til Næs jernverk og til Lyngør.

Foreløpig program for slektstreffet i Tvedestrand

1 kommentar:

  1. Hei, nå har jeg ordna meg googlebloggkonto!
    Det slo meg plutselig at det kanskje er noe for meg. Før skrev jeg avisinnlegg. Men det er liksom ikke helt der det skjer mer....
    Så jeg brenner jo egentlig inne med masse lure tanker...:-)
    Okay, så dette er min aller første blogging...
    Tror jeg gjør det kort. Vi sees snart. Jeg gleder meg. Jeg tror jeg tar med min nye sammenleggbare sykkel, så kan jeg få med meg litt omvisning også.
    Jeg bor her i Asker, alene med min katt i et bittelite hus ved skogen og sjøen og strever meg tilbake i jobb - montessoriskole - etter en skikkelig smell. Det går forresten veldig bra nå!
    Jeg holder meg ikke med egne barn, men det er det jo nok av andre som gjør, så jeg kan få nyte dem i passelige doser...:-)
    Faktisk bare Synnøve som har barn (og barnebarn) i vår familie. Hvis du vil føye dem på treet, Dag Hallvard, så er dette Synnøves barn:
    Astrid, født 26.3.1967
    Kjetil født 17.2.1968
    Bente født 27.2. 1971
    Hilsen Else

    SvarSlett